غم آخر....
نوشته شده توسط : باران

غم نگاه آخر تو لحظه ی خدافظی

گریه ی بی وقف ه ی من تو اون روزای كاغذی

قول داده بودیم ما به هم كه تن ندیو به روزگار

چه بی دووم بود قول ما جدا شدیم آخر كار

تو حسرت نبودنت من با خیالتم خوشم

با رفتنم از این دیار آرزوهامو میكشم

كوله بارم پر حسرت تو دلم یه دنیا درده

مثل آوره ای تنها تو خیابونی كه سرده

تا خیالت به سرم می زنه گریم میگیره

آروم آروم دله تنگم داره بی تو میمیره

گل مغروره قشنگم من فراموشت نكردم

بی تو اینجا رو نمی خوام میرمو برنمی گردم

بهاربيست                   www.bahar22.com





:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar06.jpg
محزون در تاریخ : 1389/10/26/0 - - گفته است :
سلام عزيز. من شمارولينك كردم ولي شماهنوزنه!!! حتما دوست نداري ديگه نه؟
پاسخ:chashm hamin alan linket mikonam


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: